вторник, август 26, 2008

Monday, bloody Monday...

Ако копелето звънне и преди да ти даде потребителското си име си запише името ти (като те кара да му го издиктуваш буква по буква) вече знаеш, че този разговор до нищо хубаво няма да доведе.

Скромният ми житейски опит и инстинктът ми на уж опитен customer service agent взети заедно и този път не ме подльгаха. За пръв път не знаех какво да кажа. За пръв път исках земята под мен да се отвори и аз тихичко да хлътна там заедно със стола и телефона. За пръв път се наложи да прехвърля разговора на супервайзъра ми.

Но както се казва, с канадците никога не е късно да станеш за резил. Утре в офиса правя подписка, за да блокираме Канада по IP. Пиши ми по месинджър, ако искаш да се включиш. Blame Canada! Точка.

3 коментара:

Inks каза...
Този коментар бе премахнат от автора.
Inks каза...

Count me in. Sxshto wkliuchi Denmark - datchanite sa nai-ujasnite hora, koito sxm sreshtala, nared s kanadcite.

Unknown каза...

Да, съгласна съм. Ужасни са. Особено ужасни бяха, когато имахме онзи проблем с eWire, а те се бяха възполвали. Мухльовци.