сряда, август 27, 2008

Healthy food, healthy Nadka


Само за протокола: това вдясно е средно голяма нектарина. Мутантът вляво я гони на ръст, но е... синя слива (или така наречената "red plum" от чичковците в Morissons)!!! И после при нас имало следи от Чернобил...

Но не за това иде реч. От три дни ме боли корем (подозирам, че е от многото бира онзи ден... Или е просто съвпадение), но аз тъпо и упорито продължавам да ям МакДоналдс и да си въобразявам, че е на нервна почва и ей сега ще ми мине, като се наспя. Ми да, ама не. Не става явно така. И днес взех решение - от утре съм нов човек. Няма да пия кафе, а чай. Няма да ям МакДоналдс, а салата. Няма да се тъпча със захар и производни, а ще папкам плодове.

Вдъхновена от тази мисъл, отидох да пазарувам в обедната си почивка и се сдобих с:

- килограм нектарини
- килограм сини сливи - мутанти
- един брой папая
- кутия чери домати
- клонка обикновени домати (да, да - от тези дето са био - с дръжките и всичко)
- марулени миксове - 2 броя, различни
- краставички
- дъвка без захар.

На касата бях наредила всичките си здравословни покупки и преливах от гордост: устоях на бадемовите кроасани, на мъфините и на пицата. Ето, вече съм нов човек!!!

3 коментара:

Inks каза...

Ai, querida! S teb sxm i te podkrepiam dokato se pogrebwam w plodowete na konsumatorskata kultura. Love you!

Анонимен каза...

Derzai! I nie papkame praskovki, ot selo, bio produkt. Ne sa mutanti, ama sa sladkiiiii... Tati gi poliva vseki den da stanat oshte po-sochni. I bachkame po kxshtata da stane po-skoro gotova. Love!

Unknown каза...

@ мама: И моите пък са био! От Morissons! Точка! Е, аз не ги поливам всекидневно, ама си ги обичам.

@Ина: Querida, ти май четеш за Хари Уинстън вече, а :Р Чети, чети! Love ya too!