петък, юни 13, 2008

Вечното дерби: Natwest vs Barclays

Голямата банкова дилема за мен беше Natwest Bank или Barclays Bank. Приятели ме посъветваха да избера Natwest, които определено били по-добрите. Пости месец се мъча неистово да си отркия банкова сметка. Засега неуспешно. Все ме връщат, все за глупости според мен. После Barclays били зле... Да, отнема им година да ти пратят дебитната карта, а ПИН-ът пристига месеци преди самата карта, и те мотаят и мотаят. Но Natwest засега не са показали кой знае какъв по-голям напредък.

То не беше писма от PartyGaming, не беше бяла бележка от данъчното, жълта бележка от не знам къде, синьо листче, зелено листче... Какво ли не... И все недоволни... И всеки път си мисля - ох, дано този път е за последно, но не би...

Другата седмица ще ходя пак. Добрата страна е, че със служителите се сближаваме. Но дано да ми открият банковата сметка, преди да сме станали най-добри приятели.

Няма коментари: