четвъртък, юни 12, 2008

Олга и други животни

Това е Олга:


Признавам си, че не бях особено ентусиазирана, когато от човешки ресурси ми казаха, че ме настаняват с Олга - всичко което знаех за нея, беше името. Един поглед и две думи бяха достатъчни, за да разберем, че ще ни е весело заедно. Противно на името си, тя е от Португалия, луда дори повече от мен, и много забавна. В момента стискаме палци заедно - все още се притеснява какво ще е когато обучението мине и започне истинската работа.

А това са Люк и Амандин:


Люк е местен, Амандин е от Франция. Весело ни е дори да си мълчим заедно. Не че се случва често де, ама все пак. Те май скоро ще са ни съседи в Ла Линеа Де Ла Консепсион. Дано, дано, дано!

За останалите животни в живота ми - по-нататък. Както се казва, to be continued...

1 коментар:

Unknown каза...

Нищо не каза за прослувутите маймуни......