събота, юли 05, 2008

Да живеят технологиите!

От онзи ден съм горда собственичка на 3G USB интернет модем. Това щастливо събитие означаваше за мен, че най-накрая имам връзка със света, пък била тя и най-бавната. Да си призная, не очаквах, че връзката е толкова бавна. Но поне си имам интернет вкъщи, че и навсякъде, където Водафон има покритие, което за начало и с моя ужасяващ испански, никак не е малко.


Напоследък откривам също така красотата на Google Translate, който много ми помага с разни ежедневни дреболии. Онзи ден си преведох репликите за банката с помощта на Google, написах си ги на лист хартия и се запътих да си плащам наема. Оказа се, че написаното е напълно достатъчно. А и като ме видят да чета от листчето, не се опитват да ми говорят на испански, което си е постижение. Оттук нататък Google става най-уважаваното нещо в живота ми.

3 коментара:

Анонимен каза...

Taka e, technologies are great! E, artificial intelligence and human intelligence se razli4avat sometimes, ama 6tom pomaga, da jivee Google translator.

Unknown каза...

Abe, mami... Razlichavat se, ama pak e po-dobre ot mi pokito espanol... S trite dumi na krxst deto moga da kaja vsichko na vsichko...:P

Sega obache sxm si namerila tuka edin site... Learn Spanish Online...I pochvam ot utre, che dnes e weekend, t.e den za mxrzel :)

Анонимен каза...

Pak po povod na tehnologiite - kakvoto i da predlagat, mai nqma po-dobxr na4in ot stariq i izpitan za u4ene na ezik. Txrpenie, qk zadnik i zub-zub-zub...