четвъртък, ноември 20, 2008

Are you organic?

Тази вечер докато пазарувах в супермаркета, а и преди малко, докато се прокрадвах към кухнята за лека среднощна закуска, осъзнах, че много сме я закъсали откъм околна среда.

Не ме разбирайте погрешно, не съм от хората, които толкова много се интересуват от околната среда, че не ползват миялната машина (освен ако купът с мръсни чинии не стане животозастрашаващ), садят домати в саксии на терасата или се крият в храстите и раздават зелени брошури на случайни и уплашени минувачи. Обаче се излових, че подсъзнателно търся органично кисело мляко или органични яйца от свободни кокошки, купувам Персил Био, юркам колегите/приятелите-шофьори да изоставят тая глупава кола и да ползват с мен градски транспорт/колело/крака, понеже е по-весело и по-малко замърсяващо.

Дори започвам да подозирам, че това е генетично заложено - като бушоните в електрическите системи! Ако положението наближи определена критична точка, светва червена лампа и се предприемат съответни действия, независимо осъзнати или не.

Ти имаш ли такива еко-бушони???

3 коментара:

Inks каза...

Ъъъ, не? Обаче като знам, че има хора с бушони, ще ми е по-споко да си цапам :D

plamenj каза...

Да си любител-природозащитник, такъв като теб (и мен) е нещо като мода и епидемия на съвременното общество. Както навремето църквата е продавала индулгенции на средновековните грешници.

Виж това: Masters of the Greenwash

Unknown каза...

Еко-бушоните светват в главите на все повече грешници - това е цената на изкуплението за греховете ни към природата. Дано да не е толкова късно, че процесите да не са необратими.